Today

vaknade upp 08.00 till detta
 
 
Klar himmel och -28.. men passade på att få en bra bild medans solen var påväg upp. 
 
Har stress handlat alla julklappar, var förbannat mycket folk på stan. Huvudet upp, sikta och gå!! Kändes som att det blev lite enformigt detta år. Kanske bordehaft lite bättre framförhållning! 
 
Eftersom det inte gick att träna utomhus (eller nog hade det gått, men avstod) Så for jag med pappa ner till FVC, där det blev löpband och en del styrka. Så fick ut lite träning idag, men hoppas temperaturen stiger till imorgon. 
 
Fick också tack vara Emma mina klassiska skidor och pjäxor till LÅ, så nu blir det några klassiska pass under lovet. Måste prova mina nya klassiska, har ju inte ens rört dem sen jag fick dem. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0