Skidocup del 1

Dagens tävling gick i ca -12? med rätt mycket nysnö. Så tur att man startade ganska sent, vilket gjorde att nästan alla spår var åkte minst en gång. fast fanns ändå vägval där jag inte såg skidorna pga snön.. 
 
Kroppen svarade bra, lite ovant att köra hårt. Kändes värst efter ca 25 minuter, sen släppte det och man kom in i standard flowet och bara matade. 
 
Vi hade en bana på 8.7 km (fågelvägen). Joar hade åkt ca 14.5 km, har själv glömt min klocka i Ä-byn där den inte gör någon nytta.. 
 
Orienteringen var lite halvseg, fick stanna upp några extra gånger för att jag var osäker. Gjorde en 33 sekunders boom när spåren inte stämde. Annars var det ett felfritt lopp, så bra start på denna säsong. 
 
Splits: "http://www.obasen.nu/winsplits/online/sv/default.asp?page=table&databaseId=23848&categoryId=0"
(nu verkar inte länkarna fungera..) Finns att se resultaten på Winsplit online. 

Ska ut och prova 6 par skidor nu innan middagen, blir kul att testa mina nya Atomic skidor. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0