Klubbad..

hejsan, dagarna rullar på nu och temperaturen har tillåtit lite träningar. 
 
Gårdagen bjöd på ett klassiskt pass på förmiddagen. Vi hade hunden med oss, så vi åkte inte så länge. Så han sprang på som en tok de 1.15 vi var ute. 
 
Förlängde träningsdagen med ett joggingpass med bror. Blev lite snöpulsande upp på mjölkuddsberget, och annars rätt behagligt tempo. 
 
Idag så for jag och Lundholm upp på orm för 1,5+1,5 (klassiskt-skate). Sköna -10 grader, äntligen vinterväder som är skönt att vara ute i. 
 
Den klassiska delen gick bra, funderar dock hur man kan misslyckas så hårt med att pista spåren som de gjort med elitspåren? Var ju sten framme på för många ställen, tror inte jag kommer åka där med ny skidorna på hela säsongen.. 
 
Gunnar passade på att delta i träningspasset när vi bytte till skate. Första 35 minuterna gick jättebra, sen kom någon och slog ner mig.. Blev stum och åkte som en (jag vet inte vad). var nog 2 år sen jag kännt en sånhär stumhet/ orkeslöshet. Fick släppa och åkte 40 minuter stum och taskig..
 
2.40 tar rätt bra på en kropp med så pass lite reserver i kroppen. Men det positiva sidan av detta, är att jag kommer komma tillbaka starkare och smartare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0