Inlägg nr 2000

Nu är jag inne igen och skriver det 2000e inlägget på denna blogg. Känns som att det inte var så längesen jag startade upp denhär sidan. 
 
Förstår att man inte ids kommentera, men det gör ingenting. För får istället kommentarer på riktigt, så kommer fortsätta skriva oavsett kommentarer eller inte. 
 
Är nere i Vemdalen och är på J-landslags läger här. Går framåt, har fått en hel del tid på skidorna och med karta. 
 
Tog hem alla distanser här nere (Medel natt, Medel masstart, Sprint och Långdistansen). Så börjar komma in i mitt skidorienteringstänk. 
 
Tog en grandslam på sprinten: http://www.obasen.nu/winsplits/online/sv/default.asp?page=table&databaseId=23890&categoryId=3 (Hatar nu blogg.se länkar.....) 
 
Men tycker fortfarande det är någonting som saknas, saknar lite taggat inför tävlingar, har svårt att vara glad åt när jag åker bra. Ser bara dom saker som går att förbättra och kanske glömmer det som egentligen är viktigt? 
 
Resan ner höll på sluta tråkigt. Först pajjar 5ans växel på folkvagnen, sen går den automatiska växellådan sönder på nybussen... Så vi fick stå mellan Dorotea och Strömsund ett bra tag innan vi lyckades lösa det..
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: niklas

vafan! jag var ju närmast, får man inget pris??

2012-12-19 @ 22:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0