Förhoppningsvis bättre nu

Lite småsegt att varit småkrasslig i 4 (5 med idag) dagar nu. Och har svårt att sluta känna efter, går och gnäller för mig själv när jag känner av halsen lite. Blir att ta denna dag som extra vila, och nog prova träna imorgon. 
 
Verkar dock tycker som att Kiruna tävlingarna fryser inne, då de har lovat temperaturer ner mot -24.. Då blir det ingen tävling för ungdomarna som ska ha läger samtidigt. 
 
Åkte hit igår med jossan, andreas, jenny och pernilla. "dunkades" julmusik hela vägen, det är ju bara jul 1 gång per år! 
 
Har varit och hämtat ut pjäxor, bidningar och lite andra saker jag fått/ köpt till denna säsong. Nu ska det sättas bidningar på 6 skate skidor, sen måste jag valla upp dem också. Ett veckonöje !
 
Fortsätter att dricka varmt och klä sig ordentligt !!
 
 
Ser fram imot denhär känslan i vinter.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0