Åter i LÅ

Efter en lång dags resande från Vemdalen-Östersund-Umeå-Luleå så kunde man äntligen (efter att ha startat en tvätt) gå och sova. 
 
 
Någon som somnat vid ratten i Åsarna?
 
Resan gick rätt bra, stannat och småpratade lite med Nordenmark angående lite ideér och hur vi tycker att det fungerar med det vi har nu. Mitt Pulsband ställ fungerar bra för mig, får inte längre ont efter träningar och tävlingar. 
 
 
Kom fram till Umeå vid 18.45. Så passade på och äta lite innan man skulle ta kustbussen hemåt. Var en AA som var rätt pratglad där vi åt. dvs han ville prata med alla om allt och lite till. 
 
Höll sen på att inte komma med bussen då de inte tar mitt "junior" kort. Så sprang och tog ut pengar, sen när jag kommer tillbaka har bussen backat 3 meter. Så kommer med precis... Annars hade jag nog sovit på gettot (skidOgettot).
 
Går bra, lyssnar på två grymma topp 10 listor på P3. Sen loggar någon Johanna in och spelar 2 h teckno, bitpop = skitmusik !!! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0