12 12

Nu har det varit väldigt mycket snack om att det har varit samma månad, dag, år och tid samtidigt. Är det något som kommer spela roll? Ett random datum som ser coolt ut... Nog gnällande från min sida! 
 
Är en såndär "vilodag" idag, tror att den kommer vara bra om jag vill åka bra på helgens tävlingar. För är 4 tävlingar på 3 dagar, sen ett landslags läger veckan efter. Så bara att ladda upp för mycket tävling och träning! 
 
Har nationellt prov imorgon i matte, ser fram imot att bli klar med kursen. 
 
Försöker hitta några andra vinklar och sätt att fota på. Känns som att jag snöat in mig på ett tänk, måste hitta någon kreativitet eller bra ideér på hur man kan göra. Är ju bara jag som sätter mina egna gränser. 
 
 
Ex antal stenmöten.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0