Picture i pluralis

Har tyvärr börjat känna av knät efter helgen.. Dock kördes A1 klassiskt och lättare OL banor i tisdags. Först skuggade jag min syster två banor. Farten var lagom för mig, fick köra rätt mycket kartminne och riktning. Sen skuggade jag Oskar som sprang fortare än vad han hann med på kartan (kanske för att jag skuggade..).
 
Så då fick jag känna på knät lite om det skulle klara av norrlands till helgen. Tror att det kommer gå bra, för det passet blev det 48 minuters löpning där 20 minuter var A2+.
 
Idag körde jag lättare intervaller 70*20 och en 5 minuters. Började med att jogga/ värma upp i 15 minuter i en fart på  ungefär 4.30/km. Sen 4 st 70*20. knät kändes av men det började aldrig att göra ont. Dessa intervaller kördes mestadels på ormberget på stigar och elljus spåren. 
 
Körde sen en 5.20 för att både få ihop 10 minuter A3, samt att se hur knät klarade av det. Fortsatte i ungefär 4.30 tempo hem sen. Fick en snitthastgihet på 4.38, tappar ju på vilan och backarna..
 
Känner av knät nu, men tror inte det ska vara några problem med sprinten imorgon : )
 
Har fått massage av mamma, samt varit ute på en 1 timmes promenad med hunden. 
 
 
får ingen ordning på denna bild...
 
 
Tror denna är förlorad..
 
 
taskigt och räcka ut tungan åt mig..
solen skiner..
 
 
Träffade denna lilla killen/tjejen i skogen...
 
 
Här brukar man springa x antal gånger varje sommar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0