tävlings premiär

Igår gick min säsongs första löplopp. Porsörundan i Luleå, hade tänkt och springa 5 men då fanns det bara tävlingsklass i 10.. Så klassade upp mig. Vädret var ju inte med oss, +1 och snöblandat regn. Kanonkul.

Detta var ju årets första A3 pass löpning, sprang bra med första 3 km (gick väll bara på konditionen då) Sen började jag springa och spänna kroppen och fick inget flyt i löpningen.. Så hoppade av efter 5 km för att inte vara dum som jag brukar och pina kroppen.

Så istället för att springa sönder mig, så satsar jag istället på att vara hel hela 2012.

Tiden på 5 km går inte riktigt att klaga på snitt på 3:36/ km (18:00 min) är jag nöjd med. Då man tänker på träningen och uppladdningen före detta lopp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0