can only make me..

Vad händer? vad gör jag igentligen?

Men livet rullar på som det ska. Har varit ute och chillat 2 fina skar pass med grym kvalitet. Hoppas detta verkligen håller i sig i 2 veckor till. Hade varit kung om det blev så!

Sitter för tillfället och trycker f5 på bussgods hemsida, vill ju veta hur långt min nya leksak har hunnit. Fick ju veta att jag är ledig både torsdag och fredag så jag hinner hem lite tidagare och hämra ut cyklen i Luleå.

Håller sammtidigt på att montera ner fullgunget i ett 10-tal delar. Var tyvärr lite slö och tvättade upp den i höstas... Så får göra det nu, vill ju inte cykla runt på en ovårdad cykel!

Vad hände med att man hade taggat till för styrketest 15.30 idag. för att sen få redan på att vi INTE skulle ha något, eftersom vi ska fundera på metoder som mätter bättre om vi har blivit starkare eller inte.

Anledningen bakom detta är att vi har kommit till ett läge att det handlar inte om hur stark man är utan snarare hur många chins och dips man hinner göra innan syran kommer. Sen att folk "fuskar". Inte gör så strikt som man kanske borde.

Får se vad jag hittar på nu. troligen något i denna ordning. Handla, plugga, meka med cykeln, kolla film!


Boden förra veckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0