Trollface

Ska jag kanske börja ändra något på denna blogg? Känns lite som att det är samma story fast med andra bilder. Kanske att det är dags att ändra header.

Jag vet ju inte hur ni skulle vilja att det skulle vara för att bloggen ska bli bättre. För att jag skriver ju precis som jag känner för tillfället. Ska man skriva mer om träning, fota andra saker? (Jag vet att jag inte tränar så mycket just, så det kan JP2 släppa).

Om ni inte vill att det ska ändra något behöver ni inte säga något. Fast vill ni att jag ska ändra så säg nu eller för alltid tiga! Eller så seriöst är det inte : )


Kommentarer
Postat av: Erik

Skriv lite grann om vad som händer i byn, din träning, andras prestationer osv. det är kuk att läsa.

2011-11-16 @ 15:55:07
Postat av: Anonym

Fota mer människor det är alltid roligt :)

2011-11-17 @ 16:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0