Riktigt skidpass + Killkväll

Dagen rullade på bra, dock en lite sämre lunch. Men det störde inte så mycket, var ett extra stort två fika med mackor. Det uppskattades mycket då vi skulle till Piteå/ Valls.

Blev lite hetsigt och packa, tror jag klädde på mig ganska mycket för mycket (bra svenska där). Men bättre att inte frysa "Det är bara dumma människor som fryser!". Fick med mig det mesta, kameran skidor mm.

Kom till valls med förhoppningar om att det skulle finnas ett rundspår med ganska lite snö och dåli kvalitet. Men blev motbevisad ganska fort, ett fint spår med några backar både utför och uppför.

Hade ingen direkt aning om vad jag skulle köra för träning.. Så började åka och det kändes väldigt bra. Blev att jag höll ett stabilt A2 tempo så fick åka om folk lite då och då. Fick bra träning även då jag bara körde 55 minuter. började känna av knät så klev av.

Fotade och filmade minitävlingen Lule mot Pite. Svårt och säga vem som vann, då mållinjen hade flyttats. Dock hade löparna fått reda på detta, alla förutom pites sista sträckslöpare...

Sen blev det dusch och ner på Challange sportbar. Trevligt med den BÄSTA hammburge tallriken jag någonsin ätit. grym burgare, med färsk salad och pommes.

Gjorde också min första fotbolls satsning på matchen Milan vs Barca. Tyvärr så gick den inte hem, så tror inte är något som jag ska hålla på med.

Hann också se Luleå hockey förlora på straffar. De hade riktigt bra tryck slutet på andra och i hela tredje.

Sen blev det buss hem, blev att sitta och prata med joel så att han inte skulle somna. Men det blev ett väldigt roligt samtal.

Riktigt bra kväll (y)    (y)


Dagens vinnare, Jacob Engström, Jonas Larsson och Filip Salen.


speaker och tävlingsledare.


Pites sista sträckslöpare talar ut om sin miss.


Bilderna från killkvällen kommer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0