Rävjakten!

Då har jag redigerat klart bilder från när jag och Alm var ute. Var någon som bestämde för att lägga ner sin fotokarriär innan den ens hade påbörjats. Dock var det  väldigt svårt väder att få bra bilder, men vi lyckades!

Det tråkiga är att jag aldrig har fått vara med på en rävjakt, har antingen var sjuk eller skadad! Fast känner att detta övning/ träning kommer att komma tillbaka några gånger till.

temperaturen var ca 3-4 minus, vilket gjorde att de flesta var klädda i ganska varma kläder. Sture hade hyrt in 2 rävar från Halland, han hade försökt med Kenyaner fast det hade tackat nej pga det kalla klimatet.

I slutet frös jag lite om tårna, fast står man stilla rätt länge så blir det ju så.

Juste bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0