November

Är det redan vinter? Igentligen, men var är snön?

Tycker det känns konstigt att snön inte har kommit än, men om man ska tro på den globala uppvärmningen så är det ju såhär det ska bli... Får hoppas att vi får en längre vårvinter istället, annars kommer de bli en "kort" vinter.

Idag har det städats en del och mitt rum har blivit mycket bättre. Större skrivbord, 2 skärmar till datorn, Bättre ordning i garederoben.

Mina 3 kg foto leksaker är påväg hit nu, kommer ju inte kunna vänta med att prova det sen. Kanske blir att göra någon kortfilm med 720p HD. 

Ska vara med och filma under SB prod filmen (filmerna). Ska göra den bästa längdjibbing filmen sen människan gick på månen.

Har nu vilat sen i söndags, trodde att det skulle vara svårt. Fast har man en hund som måste ut och gå, en dator, TV, skolarbete och ligga några extra timmar i sängen på morgonen.

"Här har ni hela mej, ut och in så alla fattar
Magen blek och håret tunt, hoppas att ni alla skrattar
Fickor tomma, hjärtat krossat, om du ler iallafall ja
Glädjer jag mej åt att du får chansen att få se mej ramla
För inte alla vågar stå för att dom fallit på knäna
Speciellt om det lämnar sår som aldrig vill läka
För jag måste va ärlig, måste måste bara va det
Måste följa den vita kaninen nu vart den än tar mej"


Kommentarer
Postat av: niklas

den har ju 1080p! :)



sen så heter det väl ändå SB och inte SP :(

2011-11-02 @ 21:35:28
Postat av: Ulkan

Rätt! Fel av mig..

2011-11-02 @ 23:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0