Magic

Då är föreläsningen klar och jag gick därifrån med en gurka, lite bilder och en del ny kanske användbar kunskap. Och ni hörde rätt jag fick en gurka.

I början så fick vi köra någon avslappnings övning, att om man tänker nog hårt sammtidigt som man släpper alla andra tankar och låter tankarna styra.

Måste tyvärr säga att han använda lite för många svåra ord lite för ofta. Men i helheten så var det bra, att han blandade in lite magic mellan det relativt svårsmällta informationen.

Ska ändå rekommendera er som inte var där att försöka gå på en föreläsning med Peter Varg. Eftersom det finns mycket undermedvetet som vi inte riktigt vet att de existerar. Tänka utanför lådan lite.

Men jag blev trollad rätt framför ögonen. Först vi jag välja ett kort ur kortlek och skriva något på den. Valde ruter ess. Sen så satte han ihop kortleken med ett gummiband och kastade upp hela kortleken i taket. Gissa vems kort som satt i taket? joo självklart var det ju mitt.

Fick också tända på någon tråd som brann upp i ganska stora lågor. Och då hade han plockat fram en gurka ur ärmen eller ur någon annan ficka. Så fick se ett trolleritrick från 30-40 cm, och kunde ändå inte se var han fick gurkan ifrån.

Blir någon film nu innan man somnar in för denna dag.


Mitt kort !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0