Fixat rummet

Kändes som att det behövdes göra något nytt i mitt rum, var väldigt less på mina gardiner.. Så bytte ut dem, mycket bättre. Upp med lite mer saker på väggarna och så kändes inte den gula färgen så ful längre.

Blev också att plocka fram dammsugaren och bli av med allt smuts på mattan, som är en smutsmagnet.. Den får vara det, för rummet blir mycket bättre om den är där. Nog pratat om mitt rum!!

Har haft digitalteknik, programering och avslutat dagen med religon. Båda datorkurserna var inte så jobbiga, men religonen var lite smådryg. Invecklade berättelser om mord, svek, familjeproblem och lite om allt möjligt. Fast får jobba på så att man klara av kursen på ett bra sätt.

Sen varit gjort lite slavarbete åt Elin, då jag och Agnes fick skriva frågor/ påstående som ska vara på måndags fikat.

Hann ju självklart med att dra en 2 fika innan skolan bärjade igen. Blev någon choklad kaka, inte helt fel med en lite sockerkick. Har fått en vikarie tränar för Ulf som heter Joel, och han är skidorienterare (y)


Tunnelgraffiti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0