Evryday

Dagen har rullat på bra, for ner och åt lunch direkt efter jag kom tillbaka från Kanis. Någon potatislåda som ändå var bättre än vad jag trodde, taco kryddan hjälpte till så att det smakade ännu bättre.

Klockorna som jag hade köpt kom idag, slänger väll upp någon bild imorgon. Blev 4 istället för 1, kanske verkar konstigt fast det blev billigare så.

Körde också ett gympass, det märks att armarna är ovana med styrketräning efter 1 veckas helvila. Körde både max och explosiv styrka.

Sen har jag glidit runt, druckit årets första glögg, diskuterat vem som har de fulaste rummet på folkan. Kommer kanske bli en tävling om vem som har det finaste rummet också.

Dunkar lite Kent nu på kvällskvisten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0