en bra dag!

Denna dag kunde inte avslutas på så mycket bättre sätt en så här.

Först måndagsfika, med troligen de näst godaste bröden någonsin. Annars brukar jag gå direkt på go fikat istället. Sen tyvärr under Elin informations tal så blir det oprovocerat skratt ut. Inte åt någon, inte för något speciellt som hände. Utan ett rent spontan skrattanfall. Var i alla fall j*vligt roligt.

Efter man hade fikat klart så har man pratat med JP (jocke) om livet i storstan. Har funderingar på att börja i Umeå, fast känns som att det är dags att börja kolla vilka inriktningar det finns att läsa. Kommer i alla fall välja det jag tycker är roligt och känns bra.

Lite dunk + en del youtube klipp så bestämmer jag, JP och JP2 att vi ska se sällskapsresan. kan säga att det var väldigt längesen jag såg de filmerna. Tror den heter SOS, var i alla fall filmen med alla båtar mm :p (kändes att det blev en grym förklaring)

Roligt var det verkligen, för Stig helmer gör nästan hela filmen. Någon som är sugen att se de andra filmerna senare?

Något som känns väldigt bra också är att jag inte har någon lektion imorgon. Som alla andra tisdagar, vilket jag inte säger nej till. Ska försöka hinna skriva lite skolarbete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0