Det är tungt och ro en båt själv!

Hejhej!

Dagen började med att jag for ner till Vårdcentralen och tog två prover. Var nog den snabbaste provtagningen på länge.

Fick reda på att jag inte hade streptokocker a* Kanske är ute och cyklar nu.. Men de skulle skicka ett test till Sunderby sjukhus för att kolla om jag hade någon av undergrupperna b,c,d mm.

Sem blev det ett lite mer explosivt gympass, hade fått lite nya övningar av Joel. Så blev ett bra pass med mycket puls och trötta armar.

Fast det är ju bara jag i ugglan 3 som bloggar på skidlinjebloggen.. Det är jobbigt att blogga på bloggar och det ska bli bra, och alla ska bli nöjda! Frågan är ju vars vårat teamwork försvann?!

Ska sanbbt göra klar för att åka ner och äta, sen ha dagens första lektion!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0