29 nov

Glömde skriva om gårdagens träning, så gör en sammanfattning nu.

Tänkte köra själv nere i gymmet, så hade värmt upp och börjat köra lite ben. Så kommer Joel ner och säger att de ska köra cirkelstyrka om 30 min. Så körde klart mina ben+ arm program.

Var redan lite slut i armarna innan vi skulle börja med andra styrkan. Blev mycket explosiv styrka. Tog verkligen bra för att jag har träningsvärk idag!

Är väldigt sugen på att prova hur mycket jag igentligen kan ta i benböj.

Idag blir det en vilodag då kroppen är ovan med mycket träning, så satsar på att bygga upp mig i ett lugnt tempo och inte stressa som man gjort för många gånger...

Ska nog prova göra en film i cs4, och se vad jag kan åstakomma för underverk.

Kommentarer
Postat av: Snowjogger

Maxstyrka kräver teknik - uppvärmning -nedvarvning

Spänststyrka ger tillsammans med teknik ett bättre utbyte och mindre risk för skador.

Man ska vara bäst på det man gör inte på allt det man gör.

2011-11-29 @ 16:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0