Used to hold me

Tråkiga uppdateringar den senaste tiden.. Kanske blir bättre efter alla skolarbeten är färdiga!

Igår körde jag tre pass. Först ett cykelpass före maten ca 60 min, åkte utför i 15 min. Riktigt lång och teknisk stig, råkade få en sten på bakre kivan så nu måste den verkligen bytas.

Åt mat, sen cyklade jag och Zacke bort till nacktestet. Lugn och fint tempo, och det tog riktigt lång tid uppför backen. Vägen hade också rasat på ett ställe så de kunde inte köra upp bussen hela vägen.

Sen var det ju självklart race utför. Meridan var ruggit stabil utför. Hade en medelhastighet på 45 km/h och en max på 55. Tiden utför blev 2,57 Försök gärna slå den, så det finns en tid jag kan försöka slå sen.

Bilder ligger på kameran, som troligen är inlåst hos Rikard.. Kommer väll bilder på eftermiddagen.

När vi sen hade cyklat tillbaka, så tvättade vi av cyklarna. Och på det körde jag och Boman ett bålpass (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0