Torsdag

Dagen började med att köra bil efter frukosten. Gick bra tycker jag, fick köra på storgatan nu. Hjälp vad mycket trafik det var!

Gjorde som inget vettigt sen, strechade lite. Man blir ju så ansträngd av att sitta och gasa. For ner för lunch, fisk... Det är gott när man vet hur man ska göra/ laga fisken. Torr fisk och galet "god" potatis.

Sen lurade Martin med mig på 2,30 stakpass. Tänkte köra 1,30 men gjorde inget att det blev lite längre med bra sällskap.

Har pratat med Sture om min tränings framtid. Den ser ljus ut om jag håller mig skadefri, tränar mer A3 och försöker hitta nya utmaningar. Kan inte hålla med mer, så blir ett A3 pass efter middagen : ) Ska försöka köra lite cykelintervaller. Får se hur det går, kanske fiasko eller succe!

Bild som jag tog innn jag somnade igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0