Spring 17

Lite lång tid mellan uppdateringarna nu, men sånt som ni för vänja er med. För snart kommer en sommar, så det kommer bli mycket jobb, träningar, fina kvällar, häng och en andra saker.

Skolan var snabbt avklarad idag också. Veckorna går mycket söligare nu, då man inte sitter i skolbänken hela dagen. Riktigt god lunch, otur att jag inte hann backa förän vi började.

For ut med Meridan för att försöka cykla "spring 17". Gick bra i början, då var stigen/ vägen i bra skick. Sen kom man in på lite sämre stigar, sen försvann stigen.... Jaha, blev och leda cykeln ca 1 km. Sen i en utförsbacke så är det ett vält träd över stigen. Cyklar lätt under den där, lättare sagt än gjort. Men en S*****N J**** gren hänger ner och river ett hål i min finaste träningsjacka.... Lite ledsen i själen fortsätter jag passet. Får laga hålet på något sätt (Hålet är ca 2*2 cm)

Kommer hem 17,25. Maten stänger 17,30. hets!! Går till maten fixar två matlådor istället för att sätta mig ner och äta. För skulle ju köra ett crosspass, så hade ju rullskidor kvar. Lite halvväggad redan innan passet gav man sig ut. Lugn/ väggat tempo i 60 min, sträcka ca 13-14 km!

Hem slog på troligen bästa Artisten i alla lägen. Och började njuta av maten : )

Kent – Tillbaka Till Samtiden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0