Söndag

Efter att ha vaknat "sent" idag, runt 10,00 så började jag dagen med att rensa jordgubbslandet efter frukosten. Det tar sin tid, men lyckades få bort en 10 liters hink full med ogräs (Ganska hårt packad också). Vädret var ju inte lysande heller, mulet, småregn och +8-9 grader...

Blev helt enkelt en vilodag idag, orkade inte tvinga ut mig själv på ett rullpass som planeringen var. Kanske behöver en extra vilodag ibland.

Knät som jämt är på tal. Säger som förut, det blev inte något märkbart sämre efter tävlingen. Men märker ingen förbättring heller. Kanske kommer jag att ha lite småont i knät ett tag framöver. Kan ju också få ont eftersom att jag inte är van att springa, och särskillt inte A3 löpning. Så det kanske hänger ihop att jag inte kan köra max 30 min, då jag inte löptränar någonting på veckorna.

Blev en segbussresa hit, märkte att jag skulle somna ungefär vid Antnäs. Men minns ingenting från klövern och in till Byn. Hur kommer det sig att man nästan alltid vaknar precis när man kommer fram?! Kanske kroppen känner på sig att resan är över, eller har ingen aning faktiskt!

Cykelprojektet som jag håller på med nu. Är lite udda storlekar så måste leta rätt på några däck/ slang som passar. Samt lite andra smådetaljer kedja, tejp för styret, sadel, spd trampor mm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0