Snart tar vi sommarlov!

Fattar det knappt, är snart bara 3 veckor kvar av skolan. Känns som att det var nyss vinter och man åkte skidor.  Men jag klagar inte på långa vägar. Kommer bli skönt att ha lov, jobba och tjäna lite cash. Har nästan planerat redan nu vad jag ska inhandla. Eller ett par saker i alla fall.

Igår: Var det dubbeltävling på bergnäset. På sprinten som var först var jag kontroll kontrollant, så att ingen skulle sno/ ha sönder kontrollen. Fotade en hel del, men alla bilder ligger kvar på kameran. Andra tävlingen var medeldistans. Lekte lite alliallo, grillade och gjorde en del småsaker. Gick åt riktigt många brugare!

När vi nästan var klara så upptäckte dom att de var två personer kvar ute i skogen... Jaha, så jag fick springa deras bana baklänges. Eller sprang halva för jag kände att så långt borde dom ha kommit. Nör jag kommer tillbaka efter 25 min, så säger dom att personer kom ungefär 5 min efter jag hade stuckit... kul!?! Fick i alla falla ett jogging pass på tallheden.

Idag blir det nog en vilodag, om man inte tar en lugn jogg. Och så kör man på med rulltest och kanske ett cykelpass imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0