Saturday

God helg! Idag så ska jag cykla ut till bergnäset för att träna med Gunnar. Blir ett par härliga timmar på kallaxheden. Ska prova köra spd, och se om det är något för mig. Eller när jag ska köra landsväg, för i skogen ska jag inte ha det.

Synd att jag missar stadsmaran när jag är och tränar... Hade varit kul och vara där och fota. Kan tyvärr inte vara på flera ställen sammtidigt.

Igår så kom jag hem, sparkade jag longboard hem. Kanske blir en uppgradering mot slutet av sommaren. Hem fixade lite saker. Packade sen för att fara och bada. Blev ett kort pass, mest för att röra på kroppen lite. Körde lite 50 m intervaller.

Sen har jag och tage varit nere under grunden och fixat klart med plasten som ska hålla borta fukten. Kommer bli tvungen att måla med mögelmedel där senare..

Ni som letar lite ny musik: http://www.thewhitepanda.com/


Kommentarer
Postat av: Waller

SPD är ett måste. Att cykla utan SPD är ungefär som att springa ol utan kompass...

2011-05-21 @ 10:04:19
URL: http://wallers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0