Rulltest!


Kass uppdatering...

Men igår var det rulltest, kände mig lite sliten när jag åkte till testet. Lite negativa tankar flög omkring i huvudet, värmde upp och fick en mycket bättre känsla. Bytte från mina skidor till testskidorna "**** vad lätt dom går". Visste att jag hade ca 6,30-7,00 min stakning framför mig. Stoppa huvudet under armen och åka stort och tänka på tekniken. Stormade imål på ett personbästa med över 1,10. Blev 6,19 som jag är riktigt nöjd med.

Benskaten var däremot ett osäkert kort, men tänkte att cyklingen har gjort kroppen/ benen bra. Öppnade för hårt som vanligt på detta test. Men lugnade ner mig och tänka att jag skulle åka stort på platten istället. Fortfarande pigg i benen på platten och tryckte på så mycket jag bara kunde. Åkte in på en tid av 6,48. Är bara 24 sekunder efter Martin B som har VR på benskaten! Så ligger nu 3:a i "All time high"


Ska inte skylla på regnet, men det öste ner just när jag skulle åka... Men det var jag som segrade och inte regnet!






Kommentarer
Postat av: trala

hej, grattis till PB



//Anonym Fegis

2011-05-25 @ 19:55:12
Postat av: old coach

Bra kommentar kring kampen mellan dig och regnet. Låt inte de yttre faktorerna bromsa dig.

2011-05-25 @ 21:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0