Premiär

God morgon, måndag igen! Lite småtrött just nu.. Får hoppas det släpper snart, eller det gör nog det efter 15 min streching!

Igår så sprang jag min första orienteringstävling. Reultat/ känslan var ändå ganska bra, hade något boom. ca 5 minuter. Låg nog med bra i början, men sen började jag bli trött och knät började jävlas med mig.

Terrängen var mycket sämre än vad jag hade hoppats på... massa stenar och risigt, grönområden och hyggen som inte var med på kartan! Hatar lite mycket nu, men blir ett bra tag tills nästa orienterings tävling. Blir och fortsätta med cykling, klassiska rullskidor och en j*vla massa streching!

Idag: Skola i vanlig ordning, samt körlektion. Tror det blir ett klassiskt rullskidspass idag + lite bål, mage och rygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0