Overtime!

Första träningen idag blev cykling 50 min, med 20 min löpning A2 intervaller i sandbackar. Tyckte att det fungerade ganska bra och springa, kändes inte så mycket. kanske berodde på att man inte fick till någon riktigt löpteknik pga det var så brant.

Mer lektioner, det är dags att börja ta tag ordentligt i skolarbetet och göra klart allt som ska göras innnan sommarlovet. Vi ska snart börja bygga en fågelholk med inbyggd webcam!

Andra träningen. Klassiska rullskidor samt A3 intervaller. Skulle köra 6 gånger 3 minuters. Fick upp bra fart och körde de 2 första på under 3 min. Sen knäckte jag spetsen på staven och fick köra 3:e med en stav utanför. Fick låna Stures stavar som tur var, så körde klart alla och avslutade 6:e intervallen med 3:e bästa tid. Lagom hög fart alla för att få ungefär samma tid på alla och ha riktigt hög puls.

Åkte ner lugnt med grabbarna, vi provrullade varandras skidor. Märks att det är skillnad, men man får köra efter sin egen förmåga. Kom hem och upptäckte att jag inte hade någon nyckel, så åkte ner ännu mer. Fick ihop 2,05 tillslut.

Film! Nu är äntligen Mt. Kanis vol XXX ute. Måste ses Mt. Kanis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0