On me

Godagens! Torsdag och nya möjligheter, eller det är snart fredag och slut på skolveckan. Dagen har varit riktigt bra, först skola. Sen ett cykelpass hittade en massa nya RIKTIGT bra stigar. Med lite mer modifering av rundan så kan den blir ruggit bra.

Tillbaka till skolan, för webdesign, matte och svenska. på webdesignen så fortsätter vi jobba med våra hemsidor, självklart jobbar jag med bloggen för att fixa till den sammtidigt som jag gör en kurs. Matten jobbade vi på tal som alltid, börjar släppa nu.

Svenska hade vi muntliga nationella, tyckte det gick bra när jag bara körde från minnet och impovcerade för det mesta. räckte långt, kunde har gjort lite bättre. Men inget som skulle kunna höja betyget.

Sen tänkte jag staka ett lugnt A1 pass, fast eftersom Julius skulle köra rullskidor imorgon så körde jag ett till cykelpass med han. Måste träna ganska mycket till om jag ska vara i hans klass. Men han håller igen så jag hänger med : )

Såg nyss troligen den sämsta skräckfilmen på länge, inte mycket bra i den filmen. Var ett par fina hus, men handlingen sög totalt!

Hur kan man inte sakna han !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0