Kul cykelpass

Igår var jag ute på upptäcktsfärd, skulle kolla in lite stigar vid hund och rackberget. Lugna 1,35 i blandad terräng. Väldigt steningt till riktigt fina stigar. Åkte runt och tog det för det mesta lugnt på alla ställen. Kan säkert ha gått fortare att gå. Men inte med samma puls!

Hade problem med växlarna hela passet, så lackade ur på det. Samt är jag skulle ställa in dem efter, så höll jag på att slänga verktygen i väggen för att det inte fungerade. Fast fick till det, men höll på att bryta ihop.

Körde bålstyrka med Boman efter, riktigt tufft schema han har fått. Gjorde redan ont efter första rundan, men kämpade 2 till.

Blev lite Black-Ops lir hos Jonas, sög ganska hårt. Hatar och spela skjutspel med tvspels kontroll... Kanske är för att man är mest van att spela på dator.

Var däruppe jag cyklade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0