Krasch

Precis som rubriken säger, drog man årets första krasch på rullskidorna.. Åkte ut mot Arvidsjaurs vägen, skulle svänga in mot kanten för att fortsätta mot kanis. Kliver lite för stort, och skruvarna tar i. Och sekunden senare ligger jag på marken.

Blev 2 skrapsår, ingen utrustning förstörd, inga kläder gick sönder. Och ändå fick jag ett sår genom tightsen och kalsongerna.... Konstigt, men är glad att inget gick sönder (både mig och utrustnignen)

Körde bål och lite övrig stykra efter. Tror det kommer bli bra resultat då jag tog rekord på brutalbänken utan att vara trött när jag slutade.

Riktigt stekarväder ute, och solen värmer riktigt bra. Körde också mer bil idag. Lärde mig att backa och parkera, och fickpakera. Kändes bra, eftersom det var första gången. Men fick alla kryss på den uppgiften också (alla kryss är att man har klarat av den bra)

Som jag har sagt tidigare så är det hemprov i fysik som gäller nu! Tar inte då lång tid om jag börjar någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0