Intervall i regn

Idag har vädret varit till och från. Först regn sen sol, regn  och sen sol. Det har varit så hela dagen..

Har avslutat Kemi kursen, klarade sista provet som jag tyckte gick riktigt dåligt. Ibland har man lite tur också.

Har varit ute på ett rullskidpass, skulle köra 4* 8min intervaller. Men armarna var lite trötta, eller så var det bara jag. Körde i alla fall uppvärmning i 30 min, sen startade jag första intervallen. Tänkte köra samm sträcka alla intervaller, men lite tung backe i starten. Så blev istället en lång intervall på 20 min. Kändes som att jag fick ut mer av det. Ska anallysera pulskurvan senare, men tror jag låg på A3 puls hela intervallen.

Regnet öste ner och man körde, var bara hålla käft och trycka på! Skön känsla ; )

Musik: 3OH!3 – Streets Of Gold

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0