Grillkväll

Har fortfarande ont i nacken efter att ha misslyckats med en bakåtkullerbytta... Så får hoppas det släpper till imorgon annars kan det bli jobbigt! Hade riktigt kul på verket, men svårt och tro att det ska vara så jobbigt som det är. Har ni svårt och tro mig, var med själva så får ni se!

Måste ta tag i lite arbeten imorgon. Skulle göra det innan måndagsfikat, men blev annat då! På tal om måndagsfikat, så blev det grillning istället. Korv, bröd marshmallows  och vad du själv gillar att grilla.

Blev en lyckad kväll, värmen var med oss och de flesta hade det bra. Spelade kubb och blev mycket trashtalk och psykningar. Mitt lag vann efter en spurt från underläga.

På tok för lat med kameran, någon får ge mig en smäll och säga åt mig att använda den mer. Kanske att den ligger på prio två av saker man vill använda. För cykeln står självkalrt på nummer ett. Ännu en bebis och ta hand om.

Blir första riktiga träningsrundan imorgon, ett "lungt" A1 pass med julius, kommer nog bli en bra träning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0