Done for me

Trött morgon, tänkte först stiga upp 06.50. För att hinna strecha före fukosten. Men låg kvar ett tag till, slog av alarmet och höll på att somna om igen..

tog mig upp, till skolan, ha lektion, kört bil och sen strecha när jag kom hem igen.

Dagens körlektion, bestod av att backa runt hörn mm. Trodde att det skulle vara mycket svårare, eller skulle var osäker. Men det kändes riktigt bra och allt flöt på, och kunde kryssa i alla rutor på övning 5.

Idag är det prov på Energigivande processer, och sen A3 rullskidor efter det. Ska tydligen vara skate, men kör klassiskt istället.

Håller på att göra min spellista på spotify till en offline lista. Genom att ladda ner alla låtar som jag har på den nu. Funkar bra för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0