Masstarts träning

Då har vi haft skido träning. Dagens träning var "korta" banor på ca 2,4 km, skulle åka tre stycken. Fick upp ett ganska bra flyt redan från start. Ledde nästan hela tiden, Nike låg faktiskt före mig ett tag på första banan (innan han bommade..)

Tyckte Sture hade fått till ett bra spårsystem, lite lika banor. Dock inget som man riktigt tänkte på. Blandat med hårda och mjuka smalspår, men i det stora hela så fick man ett bra stavfäste om man stakade smalt.

Vann före Larsson med 3 minuter ungefär, känns skönt att sätta han på plats efter helgens långdistans ; ) Men ska inte underskatta han, för han är riktigt bra just nu. Lite mer kartkontakt så är snart om : )

Kartor kommer senare, då Sture har skickat kartorna och jag gjort quickroute på dem!

Taggar om för en lektion mattematik nu (Y)


Kommentarer
Postat av: elin

jaaa du får hjälpa mig lite! Behöver hjälp att hitta saker på kameran också, men behöver mest hjälp med att veta vilka inställningar jag ska ha i olika tillfällen and so on! =)

2011-01-18 @ 16:58:50
URL: http://elinbrannmaaark.blogg.se/
Postat av: Anonym

Väldigt fin bild du!:)

2011-01-18 @ 21:10:30
Postat av: Anonym

Väldigt fin bild du!:)

2011-01-18 @ 21:10:53
Postat av: Anonym

Väldigt fin bild du!:)

2011-01-18 @ 21:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0