Gör om gör rätt

Lite catch up!

Fredags så skrev jag matte prov, handlat om derivatan och lite andra saker. Tyckte det funkade bra, lite osäker på vissa uppgifter..

Sen så blev det resa hem till Luleå med alla andra skidåkare. Det bästa med resan var att Emma tog med sig sin france in på bussen innanför jackan. Jag och Alm dunkade lite klassiska låtar från 2010, synd bara att man har hört dem lite för många gånger. Fast det gör ju inte dem dåliga : )

Idag tävlades det uppe på Ormberget, gick tungt för alla. Fast kanske för att det snöade SINNES sjuk mycket!! Men lyckades vinna H21 klassen : ) Fast jag hade sagt till mamma att jag skulle åka H18. Kan inte alltid bli rätt.

Kartan kanske finns på obasen, så är bara kolla in sträcktider och sånt där.

Ska redigera lite bilder senare idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0