tillbak i byn

Dagen har varit lång med mycket regn.. Började med att träna cykling i 45 min, det var väldigt blött på stigar och grusvägar. Så mina kläder var blöta och leriga när jag kom tillbaka, men bara gilla läget.

Kollade på sprintstafetten från dusseldorf, skönt att herrarna tog segern. Gick mindre bra för damerna, efter en dålig sista växling..

Efter att ha fikat och chillat runt, så blev det löpning med brosan och hunden. Mörkt men det gick bra, blev stabila 60 min utan att knät gjorde speciellt ont. Får börja sakta och säkert för att bygga upp kroppen för att den ska klara av denna vinter och fortsätta vara hel under sommar 012.

Till middag blev det hemgjord pizza, very nice. dock tog det längre än 15 minuter, en kvart.

Åkte med Svartkvist och Almholm till byn, dunkades friskt hela vägen. Så väl framme blev det lite kvällsmat och film "Wall street money never sleeps!"

Får se vad som händer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0