Tour de Kanis 2011

Då var touren avslutad! Men hänger inte läpp för det, för har varit en rolig tävling och kommer en 2012 : )

Idag så körde banan på inlägget innan, tog ca 10 minuter för mig. Ska försöka fixa en GPS fil från tävling senare.

Tävlingen: Öppnade ganska hårt för att försöka en rygg på KE som startade 4 eller 5 sekunder före mig. Fick inte riktigt kontakt så fick köra själv. Kände mig ganska trött redan vid foten av backen. Tänkte bara, det är en liten backe bara köra på och kötta hela vägen. Gjorde det och slutade 4:a samma placeing som jag gick ut som.

Är nöjd med hur upplägget var gjort. Hade kanske sätt anorlunda ut om jag inte brytit staven på den ortodoxa stilen. Men det är sånt man får räkna med.. Även då man inte vill det.

Bilder kommer i en hög nu. För Viktor Aspviken var en riktigt bra fotograf under tävlingen. Stort tack till han (y)

Riktigt rolig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0