När allt kändes så bra !!

Då var man hemma från "tränings" läger i Tjeckien. För vet inte om man kan kalla de sista dagarna för träning, då det mest blev fotografering och gå runt med världens sug för att springa.. För öppnade detta läger för hårt, och mitt knä gick in i väggen. Så har troligen en stressfraktur i knät, om inte den släpper snart så kommer jag springa på väggarna!

Men i det stora hela så var lägret bra, riktigt roligt att springa barmark i riktigt svår terräng. Och att man inte är hård nog att klara av det är en annan sak. De första passen fick jag tidigt ett bra flyt med kartan och löpning, men drog aldrig i bromsen. Utan körde på A2-A3 alla pass. Och när man kändes sig som bäst så kommer motgångarna. Då blev det promenader i skogen och cykling. (Tur att vi fick använda 4st MTB cyklar som hotellet ägde)

Blir att köra rörilghetsövningar och köra saker som inte tar på knät. Blir nog mycket vattenlöpning, är ju faktiskt kul att bada så det kan jag ta. För våran sjukgymnast i Tjeckien (Elin Vedin) Hade en genomgång med alla på lägret, hon tyckte att de flesta var riktigt stela. Så vi fick en läxa att strecha 3 gånger om dan ca 5 olika övningar. Börjar där och ser hur länge det tar innan man kan springa på igen. (Hoppas det är snart..)

Självklart finns det en massa bilder och lägga upp från lägret. Kommer att trilla in några då och då!

Sista bilden är tagen i Tyskland, Jag och Elin tog en liten cykeltur dit ! (y)


Kommentarer
Postat av: Anonym

...nu har du nog fått diagnosen om bakfoten!!! Ingen stressfraktur, men kanske löparknä? Inte lika allvarligt men det MÅSTE skötas med omsorg. TÖJ på musklerna i benen.

2011-04-11 @ 21:54:41
Postat av: Coach E.

Stressfraktur i knät?! Lugn nu Ulkan.

2011-04-11 @ 21:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0