Meningen med livet

Vad är igentligen meningen med livet? Det är kanske att vara ute på skidorna i slasken och köra tävlingar på Vallsberget. Men det är roligt på sitt sätt, tror dock att det finns flera svar på frågan.

Fast skiter i dom svaren nu! För idag var många av skidlinjen på Vallsberget för att köra en avslutande stafett innan snö tinar bort. Vi gjorde jämna lag efter placeringarna i Touren. Åkte med Elin, vi låg med ganska bra första och andra sträckan. Efter det så blev båda ganska trötta, final climben hade tagit rätt bra på benen. Blev 3*1 km slaskåkning.

Så med tanke på hur min och Elins form var så blev inte våran placering någon chock. Fast vi gav aldrig upp, och det är nog det som gör en starkare i längden. Att fortsätta köra även backen ser oändligt lång. (Lite krydd på denna, men var lite så det kändes)

Joar, Emma och lite andra norrbottningar är nere på Gotland för att visa att vi kan också oreintera. För er som inte vet går natt SM och Sprint SM på Gotland nu till helgen.

Skrev nationella idag. Vi hade 5 timmar på oss att skriva en text på ca 1,5 datorskirven A4. Skrev nästan klart, tog upp ett internet spel och spelade ett tag (Mest för inte bara tänka på vad man skriva) Efter ett tag så fortsatte jag skriva. Blev en del ändringar då jag läste igenom texten. Så fick till det riktigt bra! Satt ca 2 timmar, och då spelade jag spel i 45 minuter. Behöver inte ta längre tid.


Håll i er, för snart kommer Tour de Kanis the Movie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0