Konstigt

Dagen forsätter att rulla på, middag i form av ris och korvstroganof*. Tycker inte falukorv är särsklit gott.. Men alla är inte lika.

Sen tycker jag det är ett "problem" då folk hänger ut varandra för att vara dåliga människor. Att säga bra och positiva saker om varandra är ju bara bra. Men den att säga att folk är dåliga eller sämre på något. Sånt får man hålla för sig själv, för skulle inte känna mig som en särskilt bra vän om jag säger dåliga saker om mina vänner. Tydligen delar vi inte samma uppfattning, men kanske kommer att landa hos dessa personer också...

Till något annat, har kommit fram till att jag kommer strecha ca 60 minuter varje dag. Tiden kommer inte vara några problem, gäller bara att verkligen göra det när man har tid. Men med lite mer kontroll så löser sig det. Vill tacka Elin att jag har något att göra nu när jag inte kan träna : )

Något bygge i Polen (kanske Tjeckien)!


Kommentarer
Postat av: Waller

En "liten" jesusstaty i det ultrakatolska Polen...

2011-04-12 @ 17:51:56
URL: http://wallers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0