Grilla och paddla

Då har man varit ute ganska mycket, först var vi nästan alla i famlijen och grillade korv utomhus. Fint väder och stekande sol. Var lite problem att tända brasan då veden var lite blöt, det löste sig och det blev bra korv med hemmagjord gurkröra Innehållandes lite allt möjligt. Smakade gott gjorde den i alla fall!

Efter att ha hämtat andan lite från grillningen så säger pappa att vi ska ut och paddla. Först tror jag det är ett skämt, men inser ganska snart att han inte skojade. På med träningskläderna och i kanoten, kan säga att det var lite ovant. Sen att paddla i April händer inte så ofta här uppe. Brukar ligga mycket is kvar då, men nu när vintern har varit så konstig så funkade det.

Nu ska jag packa så att jag får med mig allt till älvsbyn, blir nog inte så mycket saker. Men gäller bara och inte glömma något viktigt.

Om det funkar bra och jogga på morgonen så ska jag nog springa sprintcupen på eftermiddagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0