funderar

Då var de lördag, lördags mys kanske? Vi får se hur det blir med det.

Tidigare idag. Vaknade gröten var inte klar, så fixade till lite på en av cyklar som ska säljas. Hjulet skulle rätas upp rakt. Lätt fixat, åt tomtegröt bästa gröten helt klart!

Ringde Magnus och kollade om han var hemma, (han som jag ska köpa cykeln av) åkte dit, fick prova cykeln och den var väldigt skön och cykla på. lite tung cyklad då bakdämparen var lite mjuk (Men det är bara ställa om så blir det bra). I övrigt riktigt skön cykel (y) Bestämde mig för att jag ska köpa den, så hämtar den nästa vecka på lördag. Sen blir det ut och leta stigar!

For snabbt ner på stan, och köpte ny bromshölje. Har knäckt ett som sitter på cykeln som jag har nu.. lätt fixat och 20 kr fattigare, så for jag och simmade ett tag. Hoppade lite efter också, blev inget nytt.

Var ute och rastade hunden med longboarden, fick några bilder. Men dom ligger kvar på kameran..

Såhär ser cykeln ut! Merida AM 800 vikt ca 14 kg


Kommentarer
Postat av: Ulrik Norberg

Hej, rolig blogg!

2011-05-01 @ 13:06:09
Postat av: niklas

sadeln såg inte ut att ha den skönaste vinkeln ;)

2011-05-01 @ 23:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0