Discgolf

Var nyss ute och spelade en 18 håls runda pargolf. De lottade lagen blev jag och Andreas, så Juniorerna mot resten. Spelade ganska jämt hela tiden, inga superbra kast, inga missar. Det gjorde att vi låg på -5 inför sista hålet. Alla andra i gruppen låg också på -5. Och nu skulle det bli ett avgörande. Det var då jag spelade bort mig totalt, och Andreas var inte mycket bättre... Så vi fick +1 på sista hålet!

Men fint väder, lagom mycket sol. Hade med mig kameran, men hade jag med mig något minneskort? Nej det hade jag inte.. Fiaskot var ett faktum !

Får se vad vi hittar på senare idag, kanske städa rummet lite. Stökigt när man kommer hem och slänger upp allt man hade med sig.


Var tog löpformen vägen!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0