Cykel träning

Dagens middag var pannkaka, tummen upp för det. riktigt gott var det. Åt riktigt mycket för att orka med kvälls svenskan, gick bra det. Hade några som redovisade sina muntliga redovisningar. Ska göra nästa, och måste fixa till en del. För kommer nästan säga exakt samma saker som två andra redan sagt.. Har ju tid på mig att fixa till det!

Efter svenskan for jag och Julius ut på ett cykelpass. Vi öppnade ganska hårt, hade lite problem att hålla tempo. För Julius var riktigt bra på att cykla. Vi körde på i 1,20 och hann 28,8 km, då får man tänka att det är lite sämre grusvägar och en del stigar. Känner att benen är ganska tunga nu, men blev ett riktigt kul pass. Som jag har sagt förut, har inte fattat varför jag inte har cykel tränat mer. Sjukt roligt :D

Blir vila imorgon, eller ett lugnt pass på badhuset.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0