26 April

Hej igen!

Middagen idag bestod av spagetti och köttfärssås en klassiker. Är nog en av dom bästa maträtterna, alltid lika gott. (man är riktigt kass om man misslyckas med denna maträtt) For med Elin ner på "stan" (blev en satans massa prat om när jag kallade byn för stan) Elin skulle köpa ny cykelslang till sin cykel, och jag skulle ta ut pengar åt Julius och köpa tandkräm.

På konsum hittar vi metspön för jätte lite pengar, så vi tänkte att det skulle vara riktigt trevligt och vara några stycken som far ut på fisketur och fikar eller något liknande. Får se när detta inträffar, blir någon varmare kväll framöver.

Sen blev det cykelfix, jag skruvade åt lite skruvar och kollade så det mesta fungerade. Måste fixa växlarna och köpa en ny vajer till min bakbroms. Är lite småfix kvar på den, löser jag ganska fort. Ska också sälja minst 2 cyklar snart. Någon som behöver en damcykel? (7 växlad med stor sadel)

Upptäckte efter vi var klara, jag sakna min nyckel... Så utlöst från rummet, jaha bara att vänta på dom från sprintcupen. Drog ner till Ica med lite folk, körde zackes longboard. Ska nog skaffa en ny, lika och köpa en riktigt bra då!

Körde senare att gympass med Julius, körde mycket mage, rygg, armar och styrke övningar för benen. Lite utfall, hopprep och lite andra lättare övningar. Blir och provspringa imorgon, hoppas verkligen det går bra ( Håller tummarna )


Imorgon blir det nog ett cykelpass. Ska sova nu, först ett avsnitt Futurama!

Cykeln som ska ut imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0