Orientering

Då var det ganska längsen man skrev något här... jag kan ju då säga att de inte har hänt så mycket!

I fredags åkte vi till LTU med skolan och var på föreläsning där, riktigt intressant. Gillade mest en Amerikan som pratade mycket om hur man skulle marknadsföra sig själv " As a brand " Hur man skulle gå till väga. Samt om du tycker dina lärare är jobbiga! Vänta tills du får en chef...

Idag har man varit uppe på grymma ormberget och kört orientering. Vann Ö9 : ) stolt jag känner mig (eller ne) hade en tid av 62 min på 7,4 inte godkänt enligt mina mått. Fast jag var väll inte 100% seriös på denna "tävling"   :) 

Har plockat undan utemöbler, studsmattan mm. Sen har jag också plockat ner pappas högtalare som stod på vinden. Synd bara att 10:orna är trasiga. Fast funderar på att byta ut dem och sen kanske ta med dem till byn. beror om jag får för pappa : ) 

(Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0