utvilad!

Efter att ha somnat runt 21 eller lite efter det, så var jag riktigt pigg när klockan ringde imorse :) Kan nog vara bra att få mer sömn om man är sliten...

Kanske är bara det att jag har sprungit mycket, eller så är det voltaren som gör att jag har mer ont i fötterna nu! Om det blir A3 löpning ikväll får vi se efter middagen. Tror på gym, och sen kanske vara med och springa viktors varv imorgon. Är nog bra att inte springa för mycket, även fast det går. Vill ju kunna åka skate under vintern också, för de är just "skate" rörelsen med foten som gör ont...

Slutat för idag : ) blir nog ändå att plugga lite samhälls inför provet som vi har imorn. Är nog inte så svårt...

Blev en hel del bilder igår, fast är riktigt sugen på en "ny" kamera. Men ska lugna ner mig lite och lära mig den jag har fullt ut först. kanske uppdatera med något objektiv. Annars så känns det som att jag har lärt mig många funktioner på kameran!





*.*


Kommentarer
Postat av: elin

cool den sista bilden blev!

2010-10-25 @ 19:58:58
URL: http://elinbrannmaaark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0