Sovmorgon!

En riktigt skön sovmorgon efter en tung gårdagens tränings tävling. Vet ju att mitt lag vann mot våra jägare. (Ni som inte vet vad rymmare och jägare är så är det svårt att förstå!) Benen är ganska tunga, funderar på vila, men annars blir det mest armar och röra igång benen i stavgångsbanan.


Andreas glömde bort att han skulle kliva upp när mitt alarm började ringa.... (eller var det mitt som låter för lågt) Så han missade frukosten, inte lätt när man inte har någon rutin!

Han har ju också lyckats stöka ner mitt rum ganska mycket.... Kommer bli tungt att städa det efter han har åkt ; )

Får se vad som händer ikväll, kanske blir en tidig kväll. Med tanke på att det är backtest imorn  : )



På den här bilden ser de ju ändå "fint" ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0